We zijn in Amerika!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jorge/Saskia Mendez/Steenbakkers - WaarBenJij.nu We zijn in Amerika!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jorge/Saskia Mendez/Steenbakkers - WaarBenJij.nu

We zijn in Amerika!!

Blijf op de hoogte en volg Jorge/Saskia

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zondagavond om 20:00 begon onze reis. Gertjan bracht ons naar het Ibis hotel, vlakbij Schiphol. Na een hele korte nacht te hebben gehad, omdat wij lekker in de bar van het hotel hebben gezeten en wij om 5:05 uur opgehaald werden met een shuttlebus, kwamen wij om 5:30 aan op Schiphol.
Rond 7:30 op maandag 22 juli vertrokken wij naar London Heathrow met Britisch Airways. De vlucht duurde 1 uur. De klok gaat daar een uur terug waardoor wij dus om 7:30 uur landen. Met een shuttlebus werden wij naar de gate gebracht waar wij in de middag de volgende vlucht moesten nemen. Na 6,5 uur wachten onder het genot van een hapje en een drankje (starbucks jeeeh) mochten wij om 14:00 uur het vliegtuig van American Airlines richting Los Angeles. Na ruim 11 uur vliegen landen wij op het vliegveld van Los Angeles. Helaas stonden wij toen nog niet meteen buiten. Het was erg druk bij de douane en we werden flink bevraagd. Gelukkig is dit allemaal goed gegaan, waardoor we om 18:30 bij Avis onze huurauto op konden halen. En wat hebben wij een gaven auto zeg. We hebben een rode ford taurus limited edition. Daarna zijn we met de auto naar ons hotel gereden, Comfort in & suites. Na een uurtje tv te hebben gekeken hebben we toch maar besloten om naar bed te gaan. We waren op dat moment namelijk al 24 uur wakker.
We hebben heerlijk geslapen, maar waren wel om 3 uur 's nachts al weer wakker. Vandaag vertrekken we richting Santa Barbara en Monterey. We zijn benieuwd wat voor moois we allemaal te zien krijgen

• 23 Juli 2013 - 17:00

Melanie:

Echt super om jullie zo te kunnen volgen.
    Goed begin van de vakantie zo'n gave auto!
    Ga lekker genieten!

Xxx

• 23 Juli 2013 - 17:46

Edwin En Vanessa:

Wat een super begin van jullie Amerika reis! Ga lekker genieten! We kijken uit naar het volgende verslag en genieten wel lekker mee :-) xxx

• 23 Juli 2013 - 18:28

Gerdien :

Klinkt nu al goed! Geniet van jullie avontuur!! Xx

• 23 Juli 2013 - 20:09

Karin:

Klinkt als een goed begin! Ik ben benieuwd naar de rest! Xx

• 23 Juli 2013 - 21:11

Conchi:

Heerijk dar het zo goed is Gegaan kan niet wachten op de fotos xxxx

• 23 Juli 2013 - 23:04

Yen:

Jullie avontuur is begonnen schatjes! Geniet ervan!!

Love you!

• 24 Juli 2013 - 12:25

Nel:

het is allemaal al goed begonnen .Ik kijk uit naar de rest van de verhalen. x ma

• 24 Juli 2013 - 19:38

Tonny En Nico:

Goed begonnen en nu fijn doorgaan. Zijn wel een beetje jaloers.

• 24 Juli 2013 - 22:29

Yvonne:

Nou, dat is leuk om jullie reis zo mee te mogen maken. Klinkt goed allemaal, geniet er maar lekker van, ik ben benieuwd naar de rest.