Onze rit op 23 juli naar Santa Barbara en Monterey - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Jorge/Saskia Mendez/Steenbakkers - WaarBenJij.nu Onze rit op 23 juli naar Santa Barbara en Monterey - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Jorge/Saskia Mendez/Steenbakkers - WaarBenJij.nu

Onze rit op 23 juli naar Santa Barbara en Monterey

Blijf op de hoogte en volg Jorge/Saskia

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag hebben wij voor het eerst een heel stuk gereden in Amerika. Jeetje wat was dat wennen. De snelheid valt mee, maar hun rijstijl is zo anders. Je heb veel wegen met 6 rijbanen en het verkeer mag elkaar van alle kanten inhalen. Je komt dus af en toe echt ogen te kort.
Na ongeveer 2 uur rijden kwamen wij aan in Santa Barbara. Hier hebben wij de omgeving uitgebreid bekeken. We hebben eerst gewandeld door het centrum en het lekkerste kop koffie ooit gedronken. Daarna zijn we door gewandeld naar het strand en de pier. Hier hebben we pelikanen en een zeester gezien. De zeester was gevangen door een zeevisser.
Tot slot zijn we naar Montecito in Santa Barbara gereden ,waar alle sterren wonen. We hebben o.a. het huis, nou ja zeg maar gerust kasteel van Oprah Winfrey gezien.
Vandaar uit zijn we doorgereden naar Monterey, deze reis duurde 4 uur. Het was een lange rit , maar zeker de moeite waard. We hebben constant gereden over de highway 101. Dit is niet de snelste weg, maar door deze weg zijn we er achter gekomen dat Amerika zoveel verschillende soorten landschappen heeft en dat het weer in ieder plaatsje anders is. Na 2 uur rijden zijn we gestopt in het plaatsje Atascadero en hebben we gegeten bij Denny's, dit restaurant kom je onderweg overal tegen. Hier hebben we echt zooooooo lekker gegeten. Daarna hebben wij onze reis voortgezet, na weer twee uur rijden kwamen we net voor dat het echt donker werd aan bij ons hotel ,Carmel Hill Lodge. Na deze lange rit hebben we besloten lekker te gaan douchen en ons voor te bereiden op de volgende dag. Morgen gaan we Monterey bekijken en daarna vertrekken we richting San Francisco

• 25 Juli 2013 - 17:07

Oma:

hardstikke mooi kinders fantastich he geniet maar met volle teugen tot het volgende verslag ik kijk er naar uit liefs OMA

• 25 Juli 2013 - 17:59

Christine:

Wat een avonturen beleven jullie ,zeg!
    Geniet ervan,ik kan niet wachten op jullie volgende bericht.

• 25 Juli 2013 - 20:07

Deb:

Hello peeps!!! Wowww! Het klinkt zo stoer he allemaal
    Ik vind dit echt leuk .. Zijn we toch een beetje mee !! Tot morgen weer kussss(kisses) hihi

• 25 Juli 2013 - 20:07

Deb:

Hello peeps!!! Wowww! Het klinkt zo stoer he allemaal

• 25 Juli 2013 - 20:19

Mama Nel Boz:

Klinkt erug leuk zeg dus de lekkerste coffee beter dan starbucks nou lieffies superveel plezier nog daar zorg goed voor elkaar en voor jezelf dikkekuss vanuit ee n zeer zweterig nederland geniet nog maar lekker

• 25 Juli 2013 - 22:19

Karin:

Klinkt weer leuk!!

• 25 Juli 2013 - 23:28

Yvonne:

Gewekdig!!

• 26 Juli 2013 - 06:29

Janny:

Hoe spannend allemaal vrouwtje.
    Ziet er groot en leuk uit ,en wat een leuk idee die verslagen zo geweldig.
    ga ik niet op vakantie ben ik toch in amerika ha ha xx

• 26 Juli 2013 - 08:03

Monique:

Wauw !! klinkt super !!
    Heel veel plezier weer vandaag !

• 26 Juli 2013 - 11:46

Yen:

Heb je geen koffie gekregen bij Oprah? Lullig!