Sequoia & Kings Canyon National park. - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Jorge/Saskia Mendez/Steenbakkers - WaarBenJij.nu Sequoia & Kings Canyon National park. - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Jorge/Saskia Mendez/Steenbakkers - WaarBenJij.nu

Sequoia & Kings Canyon National park.

Blijf op de hoogte en volg Jorge/Saskia

29 Juli 2013 | Verenigde Staten, Sequoia

29 juli Sequoia & Kings Canyon National park.
Vandaag zijn we naar het park general sherman tree gereden. Hier staat de grootste boom van de wereld de 'Sherman tree'. Hij heeft een doorsnede van 31 meter en een hoogte van ruim 80 meter.
Er waren in het park ook een aantal Sequoia bomen omgevallen. In een van deze bomen heeft vroeger een gezin gewoond. Op een foto hebben wij het gezin gezien ,wonend in een omgevallen sequoia boom. Ook hebben ze van een omgevallen boom een tunnel gemaakt voor de auto's, de tunnel Log. Onderweg naar deze tunnel zagen we een beer in het bos. Dat was echt zo bijzonder om te zien. Er stond een Amerikaanse voor ons, zij vertelde dat ze al jaren in de nationaal parken komt, maar er nog nooit 1 had gezien. Dus wij mogen echt van geluk spreken. Verder hebben wij de Moro Rock beklommen. Op het topje van de berg hadden we een prachtig uitzicht over het national park sequoia en een stuk van Kings Canyon national park.
Op de terug weg hebben wij op een andere camping boodschappen gedaan en een was gedraaid. Het was weer een geweldige dag. We hebben vandaag weer hele mooie foto's kunnen maken. O ja en we kwamen er vandaag achter dat er in dit national park niet alleen beren wonen, maar ook panters, ratel slangen en linx. Wij hebben hier erg om moeten lachen, want Jorge was gisteravond alleen het bos ingegaan om hout te zoeken voor ons kampvuur hihi. Gelukkig is alles goed gegaan.
Morgen gaan we naar VIVAAAAAA LAS VEGAS.

• 04 Augustus 2013 - 21:27

Yen:

Het klinkt weer super schatjes!!! Geniet er maar lekker van!!!

• 04 Augustus 2013 - 21:40

Melanie:

Echt gaaf wat jullie allemaal meemaken.
    Stoere foto op de whatsapp sas.
    Veel plezier in Las Vegas en ik zeg GOKKEN!!!!

Dikke kus

• 05 Augustus 2013 - 07:08

Janny:

xxxx janny

• 05 Augustus 2013 - 07:27

Conchita:

Heerijk lekker verder genieten.xx.