San Francisco - Reisverslag uit Fremont, Verenigde Staten van Jorge/Saskia Mendez/Steenbakkers - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit Fremont, Verenigde Staten van Jorge/Saskia Mendez/Steenbakkers - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Jorge/Saskia

25 Juli 2013 | Verenigde Staten, Fremont

25 juli San Francisco

Na een nacht te hebben geslapen in een rokerskamer mmmmmm! zijn wij vanmorgen vertrokken richting San Francisco. Het was vanaf Fremont, via de Bay Bridge ongeveer een uur rijden. Bay Bridge is een brug waarmee je naar de plaatsjes Berkeley, Oakland en Treasure Island kan komen. Gisteravond zijn we via de Mateo Bridge naar het hotel gegaan. De bruggen waren zeker 20 km lang. Het was een geweldige ervaring om er over heen te rijden.
We hadden ons nu van te voren goed ingelezen, waardoor we nu goed wisten waar we wel en niet moesten zijn. We zijn eerst alle pieren af gegaan. Hier hebben we hele mooie en bijzondere dingen gezien, zoals Alcatraz, Golden Gate Bridge, de fisherman's wharf , de beroemde pier 39 met zijn zeeleeuwen en gezellige winkeltjes en we hebben gekeken naar de The world's fastest boats/ the America's cup( THE Louis voitton cup).
San Francisco welcomes the America’s Cup into the Golden Gate as visitors flock to San Francisco Bay to view the events that make up the 34th America’s Cup and enjoy this fascinating port city.
Tot slot zijn met de cable car de rest van de stad gaan bekijken. We hebben toen hele mooie gebouwen en plekken gezien, zoals de Grace Cathedral, Ferry Building , Bank of America World Headquarters , Transamerica Pyramid en Union Square Etc. Etc. Etc.
Het was in een woord fantastisch.

• 28 Juli 2013 - 22:21

Yen :

Bizar he, zulke lange bruggen.. Zal wel gaaf geweest zijn!!